Όροι συμμετοχής
Τις εργασίες του 10ου Πανελλήνιου Συνέδριου της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση μπορούν να παρακολουθήσουν όλοι όσοι ενδιαφέρονται, είτε με εργασία (προφορική ανακοίνωση, συμπόσιο, αφίσα, εργαστήριο, συνεδρία στρογγυλής τραπέζης, εργασία εφαρμογών) είτε με απλή συμμετοχή (χωρίς εργασία). Σε κάθε περίπτωση, η συμμετοχή στο Συνέδριο επιβαρύνεται με έξοδα εγγραφής.
Το κόστος εγγραφής διαφοροποιείται ανάλογα με την ιδιότητα του συμμετέχοντος (Σύνεδρος με οποιαδήποτε ιδιότητα εκτός του φοιτητή και Σύνεδρος με ιδιότητα του Φοιτητή), αλλά και την ημερομηνία καταβολής του αντίστοιχου ποσού. Ανάλογα με την περίπτωση, η οικονομική επιβάρυνση έχει ως εξής:
|
Εγγραφή
με μειωμένα έξοδα εγγραφής ΜΕΧΡΙ 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
|
Εγγραφή
ΑΠΟ 21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
|
Σύνεδροι (ΔΕΠ, Εκπαιδευτικοί κλπ.)
|
30 Ευρώ |
50 Ευρώ |
Φοιτητές
|
15 Ευρώ |
25 Ευρώ |
Το ποσό της εγγραφής καλύπτει:
- Παρακολούθηση των εργασιών του Συνεδρίου
- Υλικό του Συνεδρίου (πρόγραμμα, βιβλίο περιλήψεων, βεβαιώσεις παρακολούθησης)
- Καφέ στα διαλείμματα
- Πρακτικά συνεδρίου σε ψηφιακή μορφή
Η εγγραφή στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση θα γίνει με την παρακάτω διαδικασία:
-
Καταθέτετε το ποσό που αντιστοιχεί στην ιδιότητά σας (Φοιτητής ή Σύνεδρος και ανάλογα με την ημερομηνία όπως έχει ανακοινωθεί στο παραπάνω πίνακα) στον τραπεζικό λογαριασμό με τα παρακάτω στοιχεία:
Στοιχεία Τραπεζικού λογαριασμού:
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
BANK SWIFT CODE: PIRBGRAA
IBAN: GR33 0172 7570 0057 5700 1504 314
ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 5757-001504-314
ΚΑΤΟΧΟΣ: ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ ΓΑΛΛΟΥ, ΤΚ 741 00, ΡΕΘΥΜΝΟ, ΚΡΗΤΗ
ΠΡΟΣΟΧΗ: Στις παρατηρήσεις της κατάθεσης να σημειώσετε το χαρακτηριστικό "ΚΑ: 4631" και το ονοματεπώνυμο του συμμετέχοντα στο Συνέδριο. Για παράδειγμα, "ΚΑ: 4631 - ΣΤΑΥΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ".
- Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα http://synedrio2017.enephet.gr/invoice αμέσως μετά την κατάθεση του αντίτιμου εγγραφής και συμπληρώστε τη φόρμα που αφορά την επιβεβαίωση εγγραφής και την έκδοση του παραστατικού που επιθυμείτε (απόδειξη ή τιμολόγιο). Στην πρώτη σελίδα, συμπληρώνετε τα στοιχεία του συμμετέχοντα στο Συνέδριο. Στην επόμενη σελίδα, συμπληρώνετε το ποσό και την ημερομηνία της κατάθεσης, καθώς επίσης και τα ID των εργασιών που συμμετέχετε ως παρουσιαστής. Επιλέγετε το είδος του παραστατικού που επιθυμείτε, και συμπληρώνετε τα στοιχεία στα οποία θέλετε να εκδοθεί το παραστατικό.
Τέλος, στην τρίτη σελίδα, επιβεβαιώνετε την ορθότητα των στοιχείων που δηλώσατε. Μετά από λίγο θα παραλάβετε email που θα αναφέρει τα στοιχεία που δηλώσατε. Επισημαίνεται ότι το παραστατικό της κατάθεσης θα εκδοθεί σύμφωνα με τα στοιχεία που δηλώσατε. Μετά την υποβολή των στοιχείων δεν μπορεί να γίνει τροποποίηση αυτών (όπως π.χ. να εκδοθεί απόδειξη αντί τιμολογίου ή και αντίστροφα).
Παρατηρήσεις
- Ως Φοιτητές λογίζονται οι προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί και υποψήφιοι διδάκτορες, ανεξάρτητα αν διαθέτουν και άλλη ιδιότητα (π.χ. εκπαιδευτικός). Όσοι εγγράφονται ως φοιτητές θα πρέπει με τη συμπλήρωση της φόρμας που αφορά την επιβεβαίωση εγγραφής να στέλνουν και αντίγραφο της φοιτητικής τους ταυτότητας του Ακ. Έτους 2016-2017 ή οποιοδήποτε άλλο έγγραφο που να επιβεβαιώνει τη φοιτητική τους ταυτότητα στο mail του συνεδρίου: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
- Για κάθε εργασία που θα γίνει αποδεκτή για να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα του συνεδρίου θα πρέπει τουλάχιστον ο συγγραφέας που θα την παρουσιάσει να εγγραφεί μέχρι 20 Φεβρουαρίου 2017. Υπενθυμίζουμε ότι ο κάθε συγγραφέας μπορεί να παρουσιάσει μία μόνο εργασία για κάθε κατηγορία εργασιών και το πολύ για τρεις διαφορετικές κατηγορίες συνολικά (π.χ. Προφορική Ανακοίνωση, Αναρτημένη Ανακοίνωση, Εργαστήριο). Ως εκ τούτου μια εγγραφή καλύπτει μέχρι τρεις εργασίες διαφορετικής κατηγορίας του Προγράμματος του Συνεδρίου.
- Δεν υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης εγγραφής και επιστροφής των χρημάτων.